25 November 2009

Promosi Ikan Tilapia Merah

Assalamualaikum semua.



Ade berita baik yang ingin sy kongsikan dgn pembaca2 blog ini. Sebenarnye, di ladang kami terdapat kolam ternakan ikan tilapia merah. Ikan2 ini sudah pun dewasa dan cukop haul dah kalo nak dibuat gulai. Dah byk juge ikan yang dah ditangkap. Antara regular customer kami yang membeli dgn byknye ialah Cikgu Buang dari SK Nyalas (Hampir 40 KG !!). Penat juge kami menangkapnye. Alhamdulillah, ikan2 ini mendapat feedback yang baek dr cikgu2 yang membeli dr Cikgu Buang.



 
Ape rahsia kelazatan dan kesegaran yang ade pd ikan dlm kolam ternakan ikan kami?? Kolam kami dilimpah air yang mengalir terus dari anak Sungai Kampung Jus, sbb itulah, rase daging ikan segar dan tidak berbau hanyir. Sedap! Gerenti Sedaaaaaap!


Sekarang kami mengadakan promosi untuk jualan ternakan ikan kami. Para pelanggan yang sememangnye kaki pancing, dialu2kan untuk datang bersama joran dan memancing dikolam kami. Tiada sebarang yuran atau bayaran dikenakan untuk memancing. Ape yang perlu dibayar adelah mengikut jumlah berat ikan yang dipancing. (Seronokkan dapat makan hasil tangkapan sendiri!)



Ape? X tahu memancing? Jangan risau, ambillah peluang ini untuk menjadi seorang yang pro memancing. Ade customer kami yang dtg untuk membeli lembu dan kambing, then berminat nk beli ikan, kami pelawa mereka untuk memancing..katenye x reti..tapi, bile dah kne penangan joran n merasa ikan merentap kail..jadi gian..dah mengulang2 ke kolam untuk memancing..



Jadi, jangan lepaskan peluang baik ini…sementara stok ikan kami masih adaa..hehhe. Segera sediakan kelengkapan memancing anda...dan tros memandu ke ladang ternakan kami di:


LOT 25, Kampung Hulu Jus,
77500 Selandar,
Melaka.


Jangan lupa telefon kami dulu yee.. kami bole dihubungi di 013-6520569(Cikgu Anuar) atau 019-3591054(Rizal)




Share:  

1 comment:

  1. assalamualaikum...ingin btanya...jika sy ingin mbeli talapia merah n hitam 100kg brape bleh encik tolak skilo....

    ReplyDelete